2018. február 10., szombat

Hosszantartó, folyékony, matt ajakrúzs

A Start1 csomag utolsó tagjához érkeztem ezzel a bejegyzéssel. Hatalmas, hosszan tartó használatból eredő tapasztalati tényekkel sajnos nem szolgálhatok, azon egyszerű oknál fogva, hogy egyszer kipróbáltam és utána Anyukám villámsebesen lenyúlta... :)
Ő nagyon szereti, én nem éreztem még rá ingert, hogy újra megrendeljem magamnak is, mert nem vagyok egy nagy rúzsozós fajta. 



Katalógus ára: 1599 Ft
Törzsvásárlói ár: 1231 Ft
Kiszerelés: 4 ml, applikátoros
A legjobb ajánlat  ehhez a termékhez a Start1 csomag (üdvözlő csomag) megrendelésével érhető el, amely a regisztrációt követő 30 napban vehető igénybe:


A Start1 csomagban a 03 számú árnyalat szerepel, ami a "Nude Essence" név alatt fut.

Valóban tartós és valóban matt!
Ezért nem ajánlom, ha éppen fényes-krémes ajakrúzsra vágysz. ;-) Ez nem az!