2018. június 22., péntek

Dr. C. Tuna feszesítő termékek narancsbőr ellen

Viszlát karfiols.gg! 

Tegnap megérkezett a narancsbőr elleni koffeines testfeszesítő szettem és hát persze, hogy ki is próbáltam. 

Tapasztalataim a következők:

😋  Uh! Létezik ennyire fincsi illatú valami? Nekem, mint kávérajongónak (na jó, ne szépítsük... függőnek) nem is okozhattak volna nagyobb örömet ennél a kávé mousse illatú cuccnál. Fantasztikus!

😁 Miután leküzdöttem a vágyat, hogy megegyem, be a kádba. A testradír erős, szuper. Fokozható a hatás, ha száraz bőrön kezdjük el használni, majd leöblítjük. Azonnal simább, bársonyosabb tőle a bőröm, kellemes érzést ad.

💣 A bomba ezután robbant, a krémzselé felvitelével. Nem sokszor jutnak eszembe Schobert Norbi szavai, de az érzés azonnali képzettársítást generált a zuhany alatt megpihent agyamban: "ééég a zsííír". 😤 Ezt neked is ki kell próbálni!!! :) 
Hosszan tartó használatból eredő tapasztalatom még nincs, de már egy használat után is meggyőző volt. Minden cseppje megéri.

😎 Extra tippem: használat után azonnal, haladéktalanul, alaposan és szappppannal mossatok kezet! Főleg ha a tenyeretek nem narancsbőrös. 
Én ezt első alkalommal elmulasztottam és okozott néhány nehéz percet, mert ami már beszívódott, azt már hiába mostam... Ott is égett a zsír rendesen. 




Itt tudsz regisztrálni és megvásárolni ezt a termékcsaládot: https://goo.gl/qZXYcF