2018. augusztus 9., csütörtök

Dr. C. Tuna aloe vera gél

Ki szokott epilálni?
🙋‍♀️ Nekem sok éve hűséges társam egy Braun epilátor, bár most arra ne térjünk ki, hogy ez tízes skálán mekkora mazochizmus💀
Még szerencse, hogy elég ezt 3 hetente csinálni, azt hiszem a szomszédok nem is tolerálnának nagyobb gyakoriságú visítozást; aztán ki a fene akarna elköltözni a jó helyről?  
Na, nem is ez a lényeg... 

Eddig az volt a menetrend, hogy minden ilyen kínzást követően 1-2 napig tuti nem bírtam felvenni rövidnadrágot, szoknyát, mert tiszta piros pöttyös volt a lábam. Mivel az időjárás (37,3 Celsius fok) indokolttá tette ennek a problémakörnek a továbbgondolását, meg kellett erőltetnem az agyam. 👩‍🎓
Hála az égnek, pont volt a kezem ügyében egy aloe vera zselé, amit zsupsz, néhány percre betettem a fagyasztóba, hogy még tutibb legyen a gyulladásgátló hatás.
Elég meglepő volt, hogy már az első bekenés alkalmával éreztem: ez most nem fog úgy begyulladni, mint máskor, és persze jól is esett a dög melegben.
Még 1-2 napig kentem a biztonság kedvéért, és most először nem volt problémám ebből az ügyből.
Maradt a rövidnaci!!!!  🍀




Regisztráció itt: https://goo.gl/qZXYcF