2019. április 28., vasárnap

MARMARIS - jutalomút Törökországba a Farmasival

Eszméletlen, hogy milyen csodás dolgok történnek velem az elmúlt napokban, zsinórban!
Először is, elértem egy újabb vezetői szintet a cégnél, így Farmasi manager-ré nőttem ki magam. :) 

Az elmúlt napok legnagyobb híre viszont számomra, hogy tagja lehetek annak a 40 fős magyar csapatnak, akik utaznak Marmarisra, egy mesés, 1 hetes all inclusive álom nyaralásra.
I ❤ FARMASI!
Egyszerűen fantasztikus ez a cég!

Gyere, regisztrálj és ismerd meg te is a Farmasiban rejlő lehetőségeket: http://bit.ly/farmasiforum
Imádom ezt a munkát, ezt a céget, ezt az életet! És ezt te sem hagyhatod ki... a módszer másolható, a juttatások mindenki számára elérhetőek. Akár munka mellett, akár gyerek mellett is elkezdheted, de ha tudsz csak ide koncentrálni, akkor hihetetlenül gyorsan juthatsz el nagyon magas szintekre. Én munka ÉS gyerek mellett építem a Farmasi üzletem. Itt tartok.

Jelentkezz, segítek!!!
Töltsd ki a jelentkezést itt: http://bit.ly/farmasiforum
Vagy vedd fel velem a kapcsolatot személyesen:
Ullaga Andrea, 0630 4478005
loveyoufarmasi@gmail.com


Nincsenek megjegyzések: